Udstillinger
Boost din annoncering
Rejse & Fritid Gruppe er glade for, at Destinations: The Holiday and Travel Show-udstillingerne har vist sig at være et spændende projekt. Det ser et stort antal nye og gamle kunder besøge deres stand på messestedet i Olympia, London.
Travel and Leisure Groups stand er ideelt placeret i det europæiske område sammen med kendte resorts og ferieselskaber. Stativet har en blanding af skærmkort og information om skærmen timeshare. Alt dette giver alle mulighed for at forstå, hvordan de fungerer og hjælpe folk, der ser på Køber timeshare, hvordan man sælger timeshare, eller endda spørge om leje timeshare.
Desuden giver Destinations altid Travel and Leisure Group den perfekte platform til at uddanne uerfarne købere om branchen. Showet giver den ideelle mulighed for at gøre vores tilstedeværelse synlig blandt eksisterende og potentielle kunder. Mange af disse kunder stopper for en chat og deltager i vores årlige lodtrækning. Personalet, alle mangeårige fagfolk, rådgiver gerne klienter, der går forbi eller holder op med at tale.
”Travel and Leisure Group har altid følt, at udstillinger er vigtige for både vores kunder og personale. De giver os en sjælden mulighed for at mødes ansigt til ansigt. Vi elsker at forklare fordele ved at købe timeshare gennem en videresalgsmægler”, kommenterede tidligere administrerende direktør, Maria Mills-Farinas. ”På Olympia er vores stand altid travlt. Mange rejsende nyder en chat. Vi er glade for, at udstillingen giver os mulighed for at lytte til vores kunder. Deres erfaringer og tanker om deres resorts er uvurderlige for os.”
Destinationer: Ferie- og rejseudstillingen afholdes årligt i Olympia, London.
Hvorfor udstillinger?
Vi lever i en æra, hvor mange forretningsaftaler gennemføres via informationsteknologi. Mange virksomheder deltager dog stadig i udstillinger, fordi forretning, der kommer fra udstillingerne, vil være langt større end nogen anden form for salgsfremmende aktivitet. Udstillinger er et perfekt sted at rekruttere nye kunder og styrke forholdet til gamle kunder. En udstilling, hvor købere og sælgere komme sammen er som en mulighed for "store" forretninger. Derudover er det en chance for udstillere at dele deres innovationer og nyeste udvikling med deres kunder.
Når de kombineres med de relevante markedsføringsstrategier, skaber udstillinger mousserende muligheder for forretning. Udstillinger kan endda revitalisere produkter, der er bagud på markedet. Du kan måske komme op med en anden genial idé ved at udveksle samtale og dele oplysninger med dine besøgende!
Fordele og ulemper
Der er fordele og ulemper ved store og små udstillinger. En stor udstilling kan helt sikkert tiltrække opmærksomhed, men nogle gange kan en lille skaber en intim atmosfære, der forbedrer oplevelsen. Arrangementets størrelse er stærkt korreleret med din virksomheds marketingmål og kundebehov. Inden du beslutter skalaen, skal du definere dine mål og analysere de fremtidige fordele.
Uanset omfanget kan virksomheder drage fordel af at møde et live publikum på kort tid. Det er en omkostningseffektiv måde at promovere forretning på. Derfor benytter mange købmænd lejligheden til at fremvise deres produkter så meget som muligt. Antallet af personer, der besøger begivenheden, vil normalt være langt større end nogen anden hverdag.
Desuden er udstillingen vinder blandt alle andre former for reklamemedier med hensyn til reklame. På udstillinger kan du ikke kun tale med dine kunder og promovere dine nye produkter, men også undersøge dine kunders profil.
På den anden side er kunderne altid sultne efter information og skal fodres godt. Deltagerne er normalt meget aggressive i at søge efter, hvad de har brug for, fordi de kan komme langt for at deltage. Derfor, hvis du behandler dem godt og håndterer alt ordentligt, får du en aftale, måske en “stor”.
Hvorfor deltage i udstillinger?
En udstilling er blandt de mest magtfulde marketingværktøjer, der er tilgængelige for virksomheder i dag. Der er to grundlæggende grunde til at deltage i udstillinger:
- At informere markedspladsen for dit produkt eller din tjeneste
- At øge salg og forbrug af dit produkt eller din service
Andre store fordele inkluderer:
- Bringer bjerget til Mohammed. Udstillinger er en omkostningseffektiv måde at tegne dit målmarked på dig på ét sted ad gangen.
- Kombinerer alle elementer i salgsfremmende mix: reklame, PR, salgsfremme og salg.
- Fodfald. På udstillinger kan potentielle og kvalificerede kunder, der går forbi din stand, nå tusinder. I et gennemsnitligt detailmiljø er forbipasseringen betydeligt lavere og sandsynligvis ikke kvalificeret eller direkte interesseret i dit produkt eller din tjeneste.
Ekstra fordele:
- Udstillinger gør det muligt at komprimere alle aspekter af salgsprocessen (opmærksomhed, overtalelse, lyst og køb) til et.
- Udvid din kundebase. Udstillingernes tegningskraft er sådan, at besøgende ofte rejser for at deltage.
- Udstillinger giver kontakt med dine eksisterende kunder i en afslappet atmosfære. De er en mere omkostningseffektiv måde at nå frem til nye målgrupper end kolde opkald.
- Undersøg potentiel accept af nye produkter eller tjenester eller endog prøve markedsføring af nye produkter eller tjenester.
- Adgang til medier, der også bruger udstillinger til at indhente oplysninger om nye retninger inden for en industri.
- Deltagelse i udstillinger signalerer din støtte til din branche.
- Udstillinger giver dig mulighed for at samle personale fra hele landet eller i udlandet. Du får mulighed for at afholde konferencer, produktlanceringer, træning og salgsmøder.